RedBull KTM Factory Racing 2017 Di Lancarkan

RedBull KTM Factory Racing 2017 Di Lancarkan. Selepas di perkenalkan di sedang akhbar di GP Valencia 2016 dengan Mika Kallio sebagai pelumba wildcard, pasukan ini kini baru selesai ujian pertama 2017 di Sepang dan Phillip Island dan kini mereka bersedia berjuang di grid MotoGP ™.

Pelumba kelas perdana MotoGP, Pol Espargaro dan Bradley Smith memperkenalkan mesin RC16, di samping turut perkenalkan pasukan Moto2 ™ dan Moto3 ™. Espargaro yang pertama untuk bercakap, sebelum Smith memberikan pandangan beliau mengenai musim yang akan datang - dengan pasukan pengurus projek MotoGP ™, Mike Leitner, kemudian mengambil alih mikrofon.

Red Bull KTM Factory Racing 2017 Di Lancarkan

Pol Espargaro: "Mesin RedBull ini sedikit liar, tetapi ia baik. KTM masih baru untuk MotoGP berbanding jenama lain dan kami membuat langkah besar. Setiap kali kita melompat ke atas motor ini kami dapat rasakan ianya berevolusi. Saya ingin mengucapkan terima kasih KTM kerana mempercayai saya, dan untuk projek ini. "


Bradley Smith: "Ada banyak tekanan. Ini adalah sesuatu yang sentiasa anda mahu untuk bekerja sepanjang kerjaya anda tetapi apabila akhirnya anda mendapat peluang, hanya tekanan yang datang. Tetapi saya menerima peluang yang saya ada, saya dan Pol, pasukan akan bekerja keras. Kami telah sibuk dalam ujian musim sejuk dan kerja yang tidak akan berhenti. Ia hanya permulaan dan saya teruja untuk melihat hasil di 2017 ini "

Red Bull KTM Factory Racing 2017 Di Lancarkan

Mike Leitner: "Pertama sekali saya katakan  I’m super happy. Seluruh syarikat telah bekerja cukup gila pada tahun lepas untuk sampai ke tahap ini dengan projek ini. Selepas perlumbaan Valencia, kita mempunyai beberapa isu dan pereka semua telah bekerja keras. Saya fikir kita ke arah yang betul. Perkara paling penting adalah bahawa kita mempunyai lelaki ini yang bermotivasi dan boleh memberikan apa yang mereka rasa dalam laptime dan apa yang mereka perlukan pada landasan yang betul. Itulah sebab semua orang disini bekerja keras untuknya. "

Semua wakil kelas dari kilang Austria ini telah di perkenalkan - termasuk Moto2 ™ dan Moto3 ™. Dalam Moto2 ™, Red Bull KTM Ajo di ketuai oleh juara Moto3 ™ 2016 Brad Binder dan naib juara Moto3 ™ 2015 Miguel Oliveira, dengan casis baru KTM baru membuktikan cabaran baru buat pelumba dan untuk Pengurus pasukan Aki Ajo.

Red Bull KTM Factory Racing 2017 Di Lancarkan

Miguel Oliveira: "Saya amat gembira untuk menjadi sebahagian daripada projek itu dan selepas bekerja dengan KTM pada tahun 2015 ia adalah baik untuk kembali untuk cabaran baru. Saya tidak sabar untuk ia. Ia adalah benar-benar positif dan setakat ini begitu baik. Kami masih mempunyai banyak perkara untuk memperbaiki tetapi yang pasti kami akan berjaya. "

Brad Binder: "Melangkah dari Moto3 untuk Moto2 sentiasa akan menjadi sukar tetapi saya tidak menetapkan matlamat, saya hanya mahu untuk mendapatkan keserasian di atas motor dan meningkatkan prestasi setiap kali saya lakukan. Hanya perlu bekerja keras seperti biasa dan melihat di mana kita berakhir. "

Moto3 ™ mempunyai barisan pelumba baru untuk Red Bull KTM Ajo, kerana Brad Binder kini di kelas Moto2 ™. Bo Bendsneyder kekal dengan skuad selepas penamat podium pertamanya sebagai rookie, tetapi juara lightweight class race Niccolo Antonelli menyertai skuad itu.

Red Bull KTM Factory Racing 2017 Di Lancarkan

Aki Ajo: "Pertama sekali kita semua begitu berbangga menjadi sebahagian daripada projek ini. Adalah sukar selepas musim yang baik kerana harapan adalah benar-benar tinggi tetapi kita perlu optimis. Setiap musim adalah berbeza, terutama dengan projek baru dalam Moto2 ™ - ia seperti bermula dari sifar dan kita tidak boleh mengharapkan untuk menang tetapi itulah matlamat kami. Dan dalam Moto3 ™ kami telah berjuang, kami akan cuba melakukan perkara yang sama. Sasaran kami adalah tinggi. "

I'm Big Fan Of Motorcycles


EmoticonEmoticon