Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia

Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia oleh penyandang Juara MotoGP Dunia 2016 Marc Marquez dan rakan sepasukan Dani Pedrosa selepas tiga hari sesi ujian di Litar Antarabangsa Sepang baru-baru ini dan di susuli ke Indonesia untuk sesi pelancaran Repsol Honda Team 2017 dan Honda  RC213V baru di Jakarta International Expo (JIExpo).

Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia

Sesi pelancaran ini turut di sertai oleh Tetsuhiro Kuwata, HRC Director – General Manager Race Operations Management Division dan Ketua Pasukan Livio Suppo untuk pelancaran rasmi RC213V yang bersiap sedia untuk FIM MotoGP ™ World Championship 2017 ini.

Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia

Marc Marquez: "Saya datang ke Indonesia banyak kali, dan saya tahu warga Indonesia suka MotoGP. Namun, mereka sentiasa mengalukan kedatangan saya lebih dari sebelum ini, luar biasa! Ia juga sangat menarik melawat kilang semalam kerana saya suka motorsikal dan saya suka bertemu dengan mereka yang kuat berkerja di sebalik penghasilan sebuah motorsikal. Mereka sangat menyokong dan bersemangat. Kami akan melakukan yang terbaik untuk memberi mereka kemenangan. Kami telah memulakan ujian musim sejuk cukup baik, dan kini kita semua mesti terus bekerja dan mengambil lebih banyak langkah ke hadapan untuk bersedia untuk menang sekali lagi."


Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia

Dani Pedrosa: "Hari ini palancaran rasmi pasukan 2017, yang sentiasa menjadi detik menarik, walaupun saya sudah melalui ia banyak kali. Saya rasa terbaik dan tidak sabar untuk bermula tahun baru. Saya juga gembira kami datang ke sini untuk pelancaran pasukan kami. Oktober lalu saya tidak dapat menghadiri majlis di sini akibat kecederaan, dan banyak peminat dari Indonesia menyokong saya. Semalam di kilang Astra Honda juga menakjubkan. Terdapat lebih daripada 2,000 orang bersorak pada kami! "


Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia

Tetsuhiro Kuwata, HRC Director – General Manager Race Operations Management Division: "Kami ingin mengucapkan terima kasih Astra Honda untuk menjadi tuan rumah pelancaran pasukan kami di Jakarta sekali lagi, dan untuk membuat kita semua berasa sangat dialu-alukan seperti biasa. Selain melancarkan projek 2017 di negara yang begitu banyak ghairah dengan MotoGP, kami berpeluang melawat Astra Honda Motor Factory. 


Repsol Honda Team 2017 Di Lancarkan Di Indonesia

"Itu adalah satu pengalaman yang sangat baik, terutamanya untuk Marc dan Dani, yang mempunyai peluang untuk bertemu dengan ramai orang yang bekerja dalam sektor pengeluaran, dan untuk melihat bagaimana terkenal mereka di sini dan ramai penyokong mereka. Kami akan terus bekerja 100% untuk terus meningkatkan motor kami, untuk membolehkan Marc dan Dani untuk sekali lagi di depan dalam MotoGP World Championship akan datang. "

I'm Big Fan Of Motorcycles


EmoticonEmoticon